آیا نشتی در سیستم هیدرولیک لودر موجب خطا بر روی باسکول لودر می شود؟
چندیدن بار اتفاق افتاده است که دوستان معدن دار ما بعضا این سوال را در خصوص باسکول لودر مطرح نموده اند که آیا نشتی در سیستم هیدرولیک لودر و یا همان ریزش روغن هیدرولیک لودر تاثیری بر نحوه عملکرد سیستم توزین لودر دارد یا خیر؟
به هر حال این سوال مهمی است که بسیاری از معدن داران با آن دست پنجه نرم می کنند چرا که لودرها هنگامی که کمی در وضعیت معادن ایران با آن شرایط سختی که ایرانیان از این دستگاه کار می کشند فعالیت می کنند جاهای مختلف لودر از جمله سیستم هیدرولیک آن و یا سیستم انتقال قدرت لودر و همچنین سیستم سرمایش و گرمایش لودر دچار مشکل می شود .

مثلا در بسیاری از معادن سنگ ساختمانی ایران که پرسنل این شرکت جهت نصب باسکول بر روی لودر و یا همان سیستم توزین
ماشین آلات عمده در استخراج...ما را در سایت ماشین آلات عمده در استخراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89